CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, June 03, 2008

My Diary : Apa Saja Ko Bali Masa Ke Miri Cuti Ah..?? - SATU PERTANYAAN LAGI ???

Bila balik keraja semula, masing-masing tah betanya sesama sendiri : behapa saja tah ko cuti ah? Siuk KK ? Siuk Miri ? Pertukaran berapa ? Turun Ko Hari Jadi Askar ? Apa ada cerita ? dan macam-macam lagi.., memang siuk bila ada pertukaran cerita macam atu.., Balik arah persoalan asal masa aku ke Miri hari atu.., Apa saja tah yang ku bali?? Yang ku bali inda lah banyak banar.. seperti yang arah gambar ani.. iatah saja tu.., tapi ada jua yang inda ku gambar pasal inda lagi ada nilai photogenicnya..he..he..( Indakan tin pepsi picak dan kusung pun kan di gambar :O )

Secara keseluruhannya ani tah yang ku bali masa di Miri hari atu..60% Buku, 15% Makanan/Minuman, 10% Stukin..( Ngabiskan sisa-sisa RM ), 15% untuk DVD Anime..


Inda plang ku ada planning kan membali minuman ani banarnya, tapi ulih sebab bila ku mliat kutaknya ani macam nyaman usulnya..why not ku try membali and merasa..ada jua pakai minum pagi-pagi, lagipun harganya atu bah attractive jua and inda jua ku pernah terjumpa di Brunei minuman ani.., maybe ada bejual ganya inda pernah terjumpa..he..he.., Mudahan inda ada memo dari Kementerian Kesihatan minuman ani beracun..ho..ho..


Urang yang kenal akan "Fe'el" dan karenahku akan betanya buku apa saja yang ku bali disana, nada dorang kan betanya harga lauk ikan dsana apatah lagi harga belacan indapun udang karing dpasar..salah urang tah dorang atu..


Iatah buku-buku yang ku bali dsana, some ada yang di target udah, some ada yang cinta pandang pertama, some ada yang pasal cover lawa.., And bila di bilak-bilak dirumah syukur Al-hamdulillah - I REALY-REALY NEED THIS TYPE OF BOOKS!!!!

HSO Organization Ltd : "Buku Adalah Panduan Bagi Orang Muda Dan Penghibur Bagi Orang Tua Serta Menolong Kita Di Kala Kesepian Dan Menjaga Kita Supaya Tidak Menjadi Beban Bagi Diri Sendiri " - Collier

0 comments: