CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, May 18, 2008

Welcome To My Blog - SATU PERCUBAAN


Assalamualaikum..terlebih dahulu saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kerana bertandang ke blog ani dan saya inda lupa mengucapkan selamat datang ke blog ku yang masih dalam percubaan ani..

Lupakan tah dulu kan pakai bahasa pengantar inggeris seperti kebanyakan laman-laman blog yang bejurit masa ani, lagipun aku ani pun inda jua steady banar kan bespeaking ani, cukup tah aku pakai bahasa melayu "SAHAJA"..kalau ku steady banar inggeris ani maybe next time lah ku posting (tuition kelas english tah ku lagi tu - berapa semalam ah??? duit lagi tu..)

Well..secara jujurnya, aku buat masa ani alum bersedia untuk mengiklankan blog ani arah siapa-siapa, so untuk permulaan biarlah aku seorang sebagai ADMIN blog ani yang tahu, and biar tah masa yang menentukan bilakah masanya aku mendedahkan kewujudan laman blog ani.., mungkin karang atau mungkin esuk atau lusa or maybe jua minggu dapan atau bulan dapan..ataupun menjadi rahsia ku di alam siber ani..

Memang inda di nafikan aku yang sekarang ani ada banyak idea macamana kan mengisi laman blog ku ani, tapi buat masa ani biarlah aku mengenali dengan lebih mendalam kemampuan blog ani dengan merajinkan diri mengamai itu dan mengamai ini dengan merujuk beberapa laman blog lain untuk memajukan laman blog sendiri..akhir kalam sampai sini saja dulu coretan ku..esuk atau karang ku sambung lagi.. :)

0 comments: