CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, May 18, 2009

18th MAY 2009 - Ulang Tahun Pertama


18th May 2008 - Hai..Assalamualaikum, kan dijadikan cerita, hari ani genaplah sudah setahun usia blog ku ani, secara jujurnya blog ani ku buat dan daftar pada 16hb May 2008, dan ku ubah suai lagi dengan menambah layout dan widgetnya pada 18hb May 2008, Banarnya inda banyak perubahan yang ku buat untuk membisaikan lagi blog ku ani, hanya menukar header asal (gambar Masjid SOAS) yang ku pinjam dari blog Awg Fahmi dengan header baru hasil himpunan gambar-gambar yang ku dapat sepanjang tahun lapas dan tahun ani, hentam sajalah... Aku atu banarnya kan menukar layout blog ani kepada yang lebih bisai mata memandang, tapi aku kekurangan ilmu untuk atu, blog yang ku ada sekarang ani pun masih alum dapat memuaskan hatiku pasalnya gambar yang ku post atu masih lagi macam "kabur" bila diposting. Ngalih udah ku mencari layout bisai-bisai online atu tapi bila part mengedit manual arah HTMLnya atu iatah part yang aku tewas tu nah.. last-last tidur adalah penyelesaiannya, he..he.. Liat lah dulu nanti cemana, Insya Allah aku akan mengusahakannya.

Satu soalan . . ? Siapa yang mempengaruhi aku untuk membuat blog? Sebelum ani aku memang inda tau apa blog ani, inda tau apa beza blog dengan website? aku berinternet pun sekadar mendownload movie, anime, jdrama, news online dll. Lagipun aku ani bukan jua jenis kreatif orangnya yang pandai mengolah-olah blog. Tapi akhirnya aku terpengaruh jua dengan blog seorang rakan iaitu Anugerah yang ada membuat blog dari Photoblog untuk sekolahnya, dan dari sanalah mulanya timbul keinginan untuk mencuba membuat blog peribadi sehingga terhasil lah blog ku yang ada sekarang ani.

Di kesempatan ani jua, aku inda lupa mengucapkan ucapan terima kasih kepada pengunjung blog ani yang telah banyak memberi khidmat nasihat dan komen membina untuk aku semata-mata untuk memperbaiki lagi segala kekurangan dan jua untuk menghasilkan sesuatu yang lebih baik lagi..YOU ARE THE BEST!!!! Thanks dan Assalamualaikum :)

0 comments: