CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, August 05, 2010

BERSAMA KEKAL DI HARI TERBUKA MA'HAD ISLAM BRUNEI - PART III

TQ kepada Encik Tenny kerana menjamin aku membawa skuter-ku, mun ku banyak membonceng anak dangan karang alamat inda banyak begambar lah..

Pose mengancam dari cucu YDP - KEKAL yang mampu mencairkan hati para-para ibu

Seringgit saja lai untuk sekali ride..pakai kupon lai ah.. jangan hilang

~ dari kanan, Chempaka, Kemboja, Mawar, Teratai dan Seroja ~ Bekas anak murid dari Sekolah Ugama Sengkarai Tutong yang tidak sempat aku ingat nama-nama mereka semasa latihan praktikal pada bulan yang baru lepas ahahaha..lawa-lawa bah nama kanak-kanak sekarang ani..

Dyg Sharinah yang turut membonceng mereka yang ingin merasa sendiri pengalaman menaiki skuter

Trip ke 7 udah ni..atu pun banyak masih kanak-kanaknya yang menunggu que

Awang Jimin dengan Yamaha Majesty Merah lagenda beliau

Sebelum menaiki skuter, tunjukkan dulu kupon khas kepada abang-abang dan uncle-uncle pembonceng

Untuk menghilangkan rasa bosan menunggu bawa begambar dulu kanak-kanak ani

Di satu sudut kelihatan kaum ibu sedang mengambil alih jawatan pembahagian tiket kupon untuk kanak-kanak yang ingin membonceng skuter

Tidak cukup skuter, kenderaan ATV terpaksa digunakan memandangkan penyertaan semakin menggalakkan

Nata yang baru menghadirkan diri di hari ke-dua turut membantu rakan-rakan lain untuk membonceng

Sabar menunggu giliran ~ Kanak-kanak sekolah semakin bertambah menunggu giliran mereka

Walaupun aku nda pernah naik skuter tapi aku selalu naik basikal..

Okey..trip ke 27..ready..

Beginilah keadaan di kaunter tiket kupon KEKAL yang tidak putus-putus menerima kunjungan kanak-kanak yang ingin menaiki skuter

Auntie~auntie..aku mau naik skuter..

Murid dari Sekolah Ugama Sengkarai Tutong, siapa ah..emm..aku lupa..

Ko ani tah..,behapa saja ko kan? inda jua jauh sekulah tani sampai Ma'had ani, kusut tah sudah tudung mu..

0 comments: