CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, June 11, 2008

NEW BLOG!!!!! ( Blog Tempat Keraja)


Assalamualaikum Warahmatullahi Ta'ala Wa Barakatuh, Alhamdulillah kali ani saya inda akan bekurapak panjang, hanya ingin memaklumkan kepada pelawat dan pembaca setia blog ani yang saya sudah pun membuat satu lagi blog baru khas untuk tempat saya bertugas sekarang ani, tapi walau macamanapun alamat blog tersebut tidaklah dapat saya dedahkan buat masa ani kerana masih kekurangan bahan dan masih dalam proses pengubahsuaian dan pengisisan, insya Allah mungkin dalam 2-3 hari ani saya akan mendedahkan alamat blog tersebut, diharap sudi-sudi lah datang menjenguk, dan oleh sebab dengan kewujudan laman blog tersebut itu nanti, ia mungkin akan menjadikan jadual saya akan menjadi semakin sibuk, dan masa untuk mengemaskinikan blog yang ani akan semakin terbatas, jadi do'akan lah saya untuk mempunyai lebih masa dan di beri ketenangan jiwa untuk menguruskannya sehinggalah nanti saya akan mewariskan pengurusan blog tersebut kepada yang rakan setugas yang lain sekiranya saya di tukar kerja ke tempat yang lain..sekian lah dari saya untuk makluman hari ani.

0 comments: